Blaise Pascal College Zaandam / Visuele identiteit

Opdrachtgever: Blaise Pascal College

In samenwerking met en in opdracht van onze partner Rosenmullers Communicatie & Organisatie, werkten wij aan een verfrissing van de visuele identiteit van het Blaise Pascal College Zaandam.

 

Naast een nieuw woordmerk hebben wij ook een voorstel voor social media marketing voorgelegd – dat Neuroreset nu zelf uitrolt – en middelen vormgegeven als een e-book, flyers en vouchers en beursmateriaal.

 

‘Tweetalig onderwijs’, ‘diversiteit’ en ‘kleuren kiezen’ waren het thema bij de uitwerking van de verfrissing van de visuele identiteit / huisstijl. Door slim om te gaan met woordgrapjes die de jongeren aanspreken en eigentijdse kleurencombinaties te maken, samen met frisse typografie die niet te ver af staat van wat er in het verleden in gebruik was hebben we een nieuwe stijl weten te creëren dat goed bij de bestaande organisatie past.

 

Webdesign en ontwikkeling door Right Amount of Weird.