Compris / Visuele identiteit

Opdrachtgever: Compris

Opdracht: ontwikkeling van de visuele identiteit van Compris, een magazine voor relaties, ontwikkeling van de nieuwe website en uitwerking van stationery (briefpapier, visitekaartjes, productsheets) en signing van het nieuw betrokken kantoorpand in Lijnden.

De mensen van Compris helpen opdrachtgevers excelleren door hen de regie (terug) te geven over hun complexe systemen.

Eén van de kenmerken van de nieuwe huisstijl van Compris is de opvallende hoofdkleur, die in alle middelen – van correspondentiedrukwerk tot signing – te bewonderen is.

Naast het werk aan de nieuwe huisstijl werd BUREAUBAS al vroeg betrokken om mee te denken over en te bouwen aan de nieuwe Compris website. De nieuwe website bestaat onder andere uit een overzichtelijke homepage, een diensten overzicht met diepere lagen per dienst, een download-centrum en een cases overzicht met een uitgebreide pagina per case. Geheel responsive en op een gebruiksvriendelijke manier te beheren in WordPress.